نرم افزار اتوماسیون اداری

فرآیندهای اداری را به صورت مکانیزه و خودکار پیاده سازی کنید(اتوماسیون اداری)

پیشرفت تکنولوژی و حرکت دنیای نرم افزار و برنامه نویسی در این راستا و در نتیجه ی آن پیاده سازی و بهره گیری از این پیشرفت ها در سازمان های اداری به همراه شبیه سازی های انجام شده در محیط نرم افزاری، سیستم های هزینه بر و زمان بر مکاتبات اداری پیشین را جایگزین اتوماسیون و فرآیندهای نوین کامپیوتری نموده است؛

با توجه به گستردگی فعالیت های اداری و سازمانی و وظایف حوزه ی مدیریت سرمایه های انسانی، به سیستم و نرم افزاری نیاز است که کلیه ی عملکردهای سرمایه های انسانی و وظایف را به صورت کامل و یکپارچه با سایر بخش های اطلاعاتی پوشش دهد، به این منظور سیستم اتوماسیون فراگیر امین سیستم با اشراف بر پیچیدگی های استقراری و انطباقی اتوماسیون با انواع کسب و کارهای مختلف و نیز با علم بر اصول مکاتبات و مراودات اداری اقدام به عرضه ی خدمات نموده است.

این سیستم با داشتن هماهنگی و یکپارچگی با سایر سیستم های اطلاعاتی نظیر مالی و دیگر سیستم های اطلاعاتی که با پیروی از سلسله مراتب اداری با قابلیت انطباق با حوزه های مختلف فعالیتی و الگوریتم های متنوع، انعطاف پذیری بالایی را از خود در بحث پیکره بندی راهکار نشان می دهد و ضمن همگام شدن با سیاست های سازمان، رضایت خاطر کارکنان را فراهم می آورد.

نرم افزار اتوماسیون اداری

ویژگی های نرم افزار اتوماسیون اداری

  • توسعه ی مراودات درون و برون سازمانی
  • سهولت و افزایش سرعت انجام فرآیندهای اداری و گردش مکاتبات مربوطه
  • افزایش راندمان و بهره وری سازمان و کاهش سطح هزینه ها
  • ارسال نامه ها و مکاتبات لازم برای فرآیندها و مسئولیت های مرتبط
  • ساماندهی و مدیریت فعالیت ها ، جلسات و قرار های سازمانی و نظارت مؤثر بر آن ها
  • قابلیت سفارش سازی سیستم و مدیریت تنظیمات در سطوح مختلف
  • امکان تعریف جریان کارهای متفاوت با سطوح پیچیدگی مختلف با توجه به نیاز و انطباق با هر سازمان و اعمال دسترسی های مشخص با توجه به سمت های سازمانی
  • امکان ارجاع نامه ها به فرد یا گروه های مورد نظر با توضیحات انتخابی و مهلت اقدام جداگانه برای هر فرد.
  • امکان ثبت مهلت اقدام برای نامه ها و پیگیری از روی مهلت تعیین شده و فیلتر نامه ها بر اساس مهلت اقدام ثبت شده.
  • امکان معرفی سمت ها در سازمان که مشخص می شود هر فرد در سازمان چه سمت و رتبه ای خواهد داشت.
  • امکان تعریف قسمت هایی که شما می توانید گرو های سازمان را تعریف نموده و سمت های تعریف شده را در زیر مجموعه آنها قرار دهید.
  • امکان تعریف اندیکاتورهای گوناگون در سیستم و ایجاد ارتباط با دبیرخانه مورد نظر که پس از انتخاب دبیرخانه اندیکاتورهای مرتبط با آن نمایش داده خواهد شد.
  • امکان تعریف گیرندگان نامه در نامه های دریافتی که پس از ثبت و تائید نامه در کارتابل افراد تعیین شده قابل مشاهده خواهد بود.
  • امکان ارسال پیش نویس نامه به مقام بالاتر در سازمان و یا فرد مجاز برای امضاء , که پس از امضاء به دبیرخانه تعیین شده ارسال می گردد.
  • امکان پیگیری سیر گردش نامه و آخرین نامه
  • امکان دسته بندی نامه ها و بایگانی آن ها برای هر نفر بنا بر سلیقه شخصی

قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار اتوماسیون اداری

کاربردهای نرم افزار اتوماسیون اداری آمیسا

  • نرم افزار اتوماسیون وظیفه اتوماتیک کردن کارها را بر عهده دارد و در تمامی مراکز دولتی و خصوصی و همچنین سایر سازمانها از این نرم افزار استفاده می شود.
  • استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری باعث شده از همان ابتدای کار کلیه اطلاعات داخلی و خارجی به صورت دیجیتالی انجام و ثبت شود که باعث بهبود بخشیدن به مدیران و هماهنگ سازی فرآیند ها می شود.
  • استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب آمیسا باعث شده که در هر نقطه جغرافیایی دسترسی کامل به داده های خود داشته باشید و از امکانات این نرم افزار بهره مند شوید.

تصاویر مربوط به نرم افزار اتوماسیون اداری

خرید نرم افزار اتوماسیون اداری آمیسا

نرم افزار اتوماسیون اداری

فرآیندهای اداری را به صورت مکانیزه و خودکار پیاده سازی کنید

جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید۰۲۱۵۸۹۳۱

فرم درخواست دمو نرم افزار اتوماسیون اداری آمیسا